Jag har varit ute och sprungit

Yes, I did it! Och på en bra tid också. Eller bra och bra.. Men för att vara årets första känns det strålande! Nu är mina fem kilometer avklarade. Jag ska försöka börja köra samma runda fast i intervaller och så ska jag även försöka köra två varv emellanåt. Nu är det snart dax för min frukost, havregrynsgröt med rivet äpple, mjölk, kanel och ett ägg.

Senare ska jag ska iväg till en vän och göra några uppgifter. Ikväll är jag helt ledig. Jag har inga pass. Det var länge sedan jag hade en ledig kväll!

image347

Min springoutfit: T-shirt med Djurgårdsmärke (såklart!), trekvartsbyxor från Röhnisch och en pulsklocka. Samt löparskor från Nike.

Hoppas ni får en bra dag!



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0