Skönhetssömn, tack

Halloj!

Nu är jag redo att sova, nyduschad och fräsch. Ikväll körde jag ett spinningpass och det var inte så värst många där såhär i början på höstterminen. Jag hoppas på fler på nästa pass, body pumpen på onsdag. I alla fall. Idag har jag varit och hämtat ut massa paket. Några innehöll böcker till plugget vilket inte var så väldans upplyftande. Men ett innehöll mina röda stövletter från Ellos. De är nästan snyggare i verkligheten! Ojoj! Förresten har jag inte visat mina andra prylar från Ellos som jag fick för ett tag sedan och inte heller min jättesnygga höstklänning från H&M. Men jag ska, i sinom tid!

Nu hoppas jag ni sover gott och lämnar någon trevlig kommentar som jag kan läsa imorgon när jag inte alls vill gå till skolan!


Kommentarer
Postat av: missgranby

ha en bra vecka du med :) tack*

2008-09-02 @ 08:10:55
URL: http://missgranby.blogg.se/
Postat av: Tp

Haft en bra dag?

2008-09-02 @ 20:05:49
URL: http://duckling.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0