Försenad leverans

För en tid sedan beställde jag en turkos klänning och ett par lila kilklackspumps från LaRedoute. Och nu får jag besked om att de inte levereras förrän i mitten av augusti! Suck. Men, den stora sommarrean har startat och jag har kikat runt lite. Jag hittade inte så värst mycket men det blir en beställning på dessa sandaler i skinn i alla fall. Nätta och förhoppningsvis sköna. Och snygga.


Och så hittade jag två söta klänningar:

  

Bilder: LaRedoute.se


Nu ska jag ta mig en promenad till affären. Tjao!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, igår kände jag mig lite stolt faktiskt, haha :) Ha en underbar dag!

2008-06-10 @ 11:52:58
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Super fina saker jag gillar klänningarna =)

Vad härligt! Jag vill också åka utomlands! ^^

Okej vad mysigt, själv har jag jobbat inprincip alla soliga dagar så ja e blekfis fortfarande... Hm nåväl ut i solen medans man har chansen! Och tack gud att brun utan sol skapades haha! Ha en underbar dag =)

Puss!

2008-06-10 @ 12:38:46
URL: http://madeleiiiines.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0