Dagens klädsel - måndag

Godmorgon!
 

Jobbdax igen. Denna vecka har jag att göra. Jag måste fixa allt inför Kroatienresan på lördag. Fixa med pengar, packa, köpa nödvändliga saker och så vidare. Men det är ju bara kul!

  

     
Vit topp, H&M (nyköpt igår)
Kjol, H&M (nyköpt igår)
Sandaler, LaRedoute
Örhängen, Six (nyköpta igår). En ny favorit!


Gårdagens shopping:
  
Här är kjolen, mjukt material och jag gillar den verkligen. Dessutom blev det två bastoppar från H&M. Jag är lite inne på sailorrandigt just nu. Mer av gårdagens shopping kommer i senare inlägg.

Nu hoppas jag ni får en bra start på veckan!


Kommentarer
Postat av: Josiee

Godmorgon!:)snyggt där!

2008-06-23 @ 10:35:26
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Jonna

svar: ja det är inte varje dag som man går på bio, men det är så mysigt:) min helg har vart super! hoppas din också har det.

2008-06-23 @ 12:02:18
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0