Balklänning

Jag håller ju på med min garderobsrensning som jag påbörjade igår. Och det finns att göra. Dessutom hittar man plagg man glömt eller roliga saker som man undrar vad man tänkte på när man köpte. Det är så roligt att testa! Jag hittade min balklänning som jag hade på balen när jag gick ut nian. Syrenlila med vita pärlor och mycket kjol. Åh så roligt att testa den, sådär sex år senare.



Nu vill jag gå på bal så jag får användning för denna kreation igen. Man känner sig riktigt prinsessfin. Notera stökigheten i bakgrunden. Men det är på bättringsvägen!

Nu får ni ha en trevlig kväll! Kram!



Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Ja det e skönt att träna =)

Du verkar ha riktigt fina saker i din garderob =)

Deltagit i min bloggtävling??

2008-06-16 @ 21:31:12
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja, där har d emycket fina grejer ju :)

2008-06-16 @ 21:36:38
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0