Body scrub

Nu är jag hemkommen från spinningen, och det var apkul. Jag hade energi till tusen. Det är bättre att inte ha så många pass i veckan, då blir det roligare.

Nu ska jag hoppa in i duschen och inviga min nya kroppsscrub från Body Shop som jag köpte häromdagen. Med kokosdoft. Jag har velat ha den ett tag och eftersom min gamla scrub är slut slog jag till på denna. Nu återstår det att se om jag blir len som en barnrumpa. Eller i alla fall lagom len. Har ni testat?


Kokosnöt nästa?!

Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Mi

Hej! Jo man är inte van att gå upp tidigt när man pluggar i vanliga fall. Men nu är det bara en dag kvar den här veckan.

Händer det nått kul till helgen?

2008-07-17 @ 21:35:48
URL: http://misblogg.blogg.se/
Postat av: C

Den där har jag också!!! Perfekt på sommaren :)

2008-07-22 @ 10:29:40
URL: http://catarinabjeren.webblogg.se/

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0