Bloggtorka

Hallå allihopa!

Hoppas ni har fått en bra start på det nya året. Själv har jag haft mycket att tänka på. Mycket jobb, mycket plugg och samtidigt ska jag öva in Body Pump-programmet. Men nu har jag nog lyckats fått in snitsen på det där och dessutom stänger gymet tidigt på söndag (då jag egentligen skulle haft mitt första pass), så jag får en extra vecka att öva på. Men jag kan säga att jag varit galet nervös och nu förlängs nervöstiden med en vecka!

Men lite skojigheter har jag också hunnit med. Jag var och hämtade ut den nya mobilen igår. Och jag är verkligen nöjd. Hittills i alla fall. Dessutom inhandlade jag spinningskor och clips igår. Nu ska jag bara se till att inte fastna på cykeln för gott..


  
Bilder: Nokia.se och cykelcity.se

Nu ska jag återgå till jobbandet ett tag. Strax har jag rast!

Ha en superfin dag!



Kommentarer
Postat av: bea

(svar)
låter mysigt med te :)
ha en bra dag!

2008-01-04 @ 13:13:38
URL: http://beasmode.blogg.se
Postat av: Elin

Ja det är kul att komma iväg ett tag. :) Vi vet inte hur länge vi ska vara här.. beror ju helt på hur vi trivs å så. Sen får vi se hur det går med jobb o så. Jag ska på lite intervjuer, och det ska ju vara jätte lätt att få jobb så :) Allt beror på hur vi trivs helt enkelt! Du kommer inte ångra dig om du också gör nåt sånt :)

2008-01-04 @ 13:31:03
URL: http://elpejlin.blogg.se
Postat av: Anonym

Hoppas det går bra med både skorna och den nya snygga mobilen :)

2008-01-04 @ 22:13:27
URL: http://sosonilsson.blogg.se

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0