Måndag

Så var det måndag igen. Min sista vecka innan semestern. Gissa om den kommer gå långsamt? Men äh, då får jag längta desto längre! Ikväll efter jobbet blir det bodypump och core innan jag får komma hem och duscha och ta hand om mig själv. Jag känner mig lite sliten. I fredags var jag och åt sushi med en vän och sedan såg vi Mamma Mia på bio. Det var en underbar film, precis som musikalen! Vi hann även med lite shopping som ni får se lite senare! I lördags var det middag på Fridays och sedan utgång så det blev ju inte en tidig kväll direkt.. Men vad gör det?

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jo precis, tack detsamma! ;D

2008-08-04 @ 15:13:09
URL: http://dontsaynever.blogg.se/
Postat av: LITTLE LOUISE

haha :P , hoppas du har en toppenbra dag! gillar din blogg :P<3 puss och kram jan banan!

2008-08-04 @ 16:06:42
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0