Seglarstuk

Idag blev det seglarstil i vårvädret. Så här såg (halva) jag ut ut idag:

image351
Linne, H&M (syns ej)
Kjol, Gina Tricot
Leggings, H&M



Och såklart "seglarskor" från Skopunkten

Nu är jag hemkommen från en mysdag! Först föreläsningen som faktiskt var toppenbra(!) och sedan mys i stan med en vän. Jag köpte två ursöta pumps idag också. Jag visar senare! Vi avslutade kvällen med sushibuffé. Underbart supergott!

Nu ska jag nog lägga mig och läsa lite.. Det är inte ofta man gör det på en fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

S: Jag suuuger i mig allt från igår. Sen kunde jag inte förstöra dagen med att plugga liksom. Mys i solen är alltid bäääst :P

Snygg kjol! ;P

2008-04-26 @ 08:49:04
URL: http://liiiiinda89.blogg.se
Postat av: Sara

Aa guldfärgat är underbart :) Fast jag tycker iof att silver kan vara riktigt snyggt till rätt outfit!

2008-04-26 @ 09:36:26
URL: http://bysara.blogg.se

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0