Seg

Gaah, jag blir så trött! Jag kom hem runt halv fem imorse och gissa när jag vaknar. Kvart i åtta! KVART I ÅTTA! Helt otroligt! Men jag hade i alla fall en underbart trevlig kväll igår. Födelsedagsfirande med tacos, drinkar och en nostalgitripp genom You tube. Sedan drog vi ut och hängde på dansgolvet hela natten! Och idag får man sona för sin trevliga natt.. Men jag har inte varit någon slöfock. Jag har kört en rejäl rensning av massa väskor, skor och så. Och jag har dammsugit. Dessutom tänkte jag ta och skura golvet. Det är dax nu (tycker pappa).

Nu är det dax för en powernap tycker jag.

Jag bjuder er på en egobild. Jag är ju alltid paparazzi när det ska festas (i och för sig annars också).

image356

Tjing!

Kommentarer
Postat av: LINA

haha älska att vara ego! ;D

2008-04-27 @ 19:33:11
URL: http://linaveronica.blogg.se
Postat av: EgoElin

Ego ä bra skit :D

2008-04-27 @ 20:07:58
URL: http://egoelin.blogg.se

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0