Lurad?

Det blev lite shopping  idag när jag var ute en sväng i det underbara vårvädret. Det var varmt och soligt. Äntligen! Nu är jag hemkommen från ett spinningpass och har precis käkat middag. Alltså det var så varmt i spinningsalen att jag ett tag trodde jag skulle tuppa av. Men jag överlevde, dock har jag ont i huvudet och är trött som bara den. Jag ska nog hoppa in i duschen och sedan hoppa direkt i säng och föröka sova. Men så blir det ju aldrig. Dessutom är inte body pumpen hundraprocentig ännu. Men om jag sover kanske allt klarnar imorgon.. Det är tjejkväll på gymet imorgon och jag ska köra bodypump och spinning, men bara kortversioner. Ska bli roligt! Dessutom drar jag med min kära mor så hon får se vad jag pysslar med. Nog om det. Imorgon har jag även skola. Igen. Men som sagt: "Semester" till på måndag!

Har ni förresten blivit lurade något idag? Det har inte jag (såvitt jag vet).

Duschen nästa!


Kommentarer
Postat av: Elsa

Tack så mycket, detsamma!

2008-04-01 @ 20:48:09
URL: http://www.elsahofverberg.blogg.se
Postat av: eemmaaa

Åh, de är ju det :) tog ungefär två dagar att återhämta sig! hah.

Har du några planer inför sommaren då? :)

2008-04-02 @ 09:40:11
URL: http://e4a.blogg.se

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0