Konserten

Såhär dagen efter mår jag fint! Backstreet Boys är precis så underbara som de var för tio år sedan (dock en medlem kort). Gamla låtar blandades med nya. Man blir ju lite drömmande efteråt. Nu är det bara att se fram emot nästa gång de kommer hit..

Jag var på en tatuerarstudio igår också. Jag vill tatuera mig innan sommaren, men vet bara inte vilket motiv jag ska välja. Det pendlar mellan ödlor och stjärnor till delfiner och fjärilar! Fast fjärilar är jag nog inte så pigg på. Det är inte riktigt jag. I alla fall, vi får se hur det blir.

Jag kan förresten inte ladda upp bilder, är det fler som inte kan det?

Nu ska jag käka lunch.

Ciao!




Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0