Klänningen

Godmorgon!

Här kommer bilder på klänningen från Ellos (äntligen). En på framdelen och en på bakdelen.

image342   image341

Oj, det ser ut som två olika färger. Ja, ytterligare ett exempel på att man inte riktigt vet hur den ser ut. Men men, så ser den ut på i alla fall.

Idag är det för övrigt fredag. Är det inte underbart? Ikväll blir det nog film med vänner. Saw IV. Jag ha ju sett I-III, så nu är det dax för den senaste. Det enda är bara att jag har börjat drömma om den där lilla clownen på cykel och får lite rysningar. På tal om drömmar, i natt drömde jag om ormar (min rädsla nummer ett!) OCH att jag gick till frisören där det hände mycket märkliga ting. Men någon klippning blev inte av. Ska detta vara en pik för att jag är i stort behov av att slinga min utväxt? Hmm.

Jaja, nu hoppas jag ni får en fin fredag!



Kommentarer
Postat av: sosso

Skitfin klänning!!!

2008-04-18 @ 09:57:57
URL: http://zuzu.blogg.se
Postat av: Julie

Sv: Ja vet. Jag älskar deras olika stilar!!

Snygg klänning:)
ha de bra!

2008-04-18 @ 16:43:17
URL: http://diivh.blogg.se

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0