Backstreet boys

Vet ni vad? Jag ska på konsert. Idag. Gissa vilka jag ska se?!

Backstreet Boys, såklart! Det blev en impulsbokning i lördags och idag sker det. Hmm, det känns mycket bra. Mina idoler sedan barnsben!

Here we go!

image332
Bild: backstreetboys.com

Är ni inte avundsjuka? Lite i alla fall?

För övrigt är helgen slut och jag har tillbringat dagen i skolan. Mitt mående är bra, dock lite shoppingsugen som vanligt. Jag har dessutom varit godisfri i åtta dagar snart. Det ni!

Nu måste jag springa! Tack för alla kommenatrer, jag svarar senare!

PUSS!



Kommentarer
Postat av: vexy

haha va roligt.
Hoppas du får det skoj.

2008-04-14 @ 20:11:38
URL: http://vexy.blogg.se
Postat av: EgoElin

Åhhh..fasen va kuuuul! dom ä fortfarande lite mina idoler oxå..hänger kvar lixom..=)

2008-04-14 @ 23:31:55
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Älskaren som vanligt

Jag skulle förmodligen slå av båda mina knän, eller alternativt amputera bort alla extrimiteter om jag slapp se back street boys spela. Så dåliga är dom. Så jävla uppgjort och så förbannat lamt. USH för dem.

2008-04-20 @ 11:41:21

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0