Måndag

Idag har jag hunnit med en liten runda på gymet och det var tungt med tanke på att jag inte gymmat på... Ja, väldigt länge! Jag har också fixat en uppgift till skolan. Skönt att vara av med det!

Ikväll ska jag hänga framför TV:n. Det nya "Boston tea party" med Filip & Fredrik vill jag ju spana in. Även "Mitt i nyllet" på kanal 6 skulle jag vilja kika på. Sedan kan man säkert hitta lite andra godbitar däremellan!

Dessutom är det derby ikväll. Håller såklart tummarna för att Djugården tar hem det hela!

Wiee, idag fick jag mitt jordgubbshalsband som jag beställde från Cocoo i fredags. Supersnabb leverans och finfint halsband. Mycket nöjd är jag!


image48


Ha en fortsatt trevlig måndagskväll!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jättefint och tack för att du påminde mig. Kan vara kul att se!

2007-09-24 @ 20:44:51
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Vexy

Min dag har varit sisådär... ser fram emot imorgon och en bättre dag istället :)
Hoppas din har varit kalas
Fint halsband du köpt.

2007-09-24 @ 23:02:06
URL: http://vexy.blogg.se

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0