Smashbox

Har hittat tre Smashboxprodukter jag skulle vilja ha. Nu finns det så mycket (och dyra) saker på min önskelista att jag bör vinna på lotto (ingen skitvinst då, utan en räjäl miljonvinst) för att kunna finansiera mina önskningar! Men man kan ju beta av lite i taget.

image136
Smashbox Conversion Cream to Powder Foundation, 320 kr

image137
Smashbox Foundation Stick, 310 kr

image138
Smashbox Decadence Blush, 215 kr

Bilder: eleven.se

Men jag vill ju fortfarande ha en foundation från id

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: ida

aa det skulle va härligt att va så stark men det är bara att jobba vidare med självförtroende och självkänslan! Ha en toppen kväll tjejen! Kramar / i

2007-11-13 @ 17:30:02
URL: http://pidaa.blogg.se
Postat av: Mirnesa

har aldrig provat smashbox, något du kan rekommendera kanske? :)

2007-11-25 @ 02:40:16
URL: http://fabthings.blogg.se

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0