Läggdags

Jag förstår inte hur man alltid lyckas fastna framför datorn. Man tänker oftast "Bara kolla mailen, bara en liten stund." Denna lilla stund har nu utvecklats till timmar. Jag har inte ens duschat, skandal! Spinningpasset gick bra i alla fall. Jag hade ett nytt pass idag och jag fick höra att det var jobbigare och då känner jag att jag har lyckats. Det är så himla kul att hålla i spinningpass. Värsta energin som flödar! Så är det. Men nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen, borsta tänderna och sedan krypa ner i min otrooligt sköna säng!

Godnatt, sov gott!



Kommentarer
Postat av: paulina.

känner igen det där "jag ska bara.." sen fastnar man, haha.

2007-11-02 @ 02:30:32
URL: http://colaburk.blogg.se

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0