Jobbar

Sitter och jobbar, men borde egentligen vara hemma och plugga som bara den. Men men, imorgon ska jag fösöka plugga, men det är så fruktansvärt trist! Imorgon ska jag även ha ett spinningpass, klockan 07.00! Japp, du läste rätt. Kl 07.00 sitter jag på cykeln och svettas. Så morgondagen kommer förmodligen bli en väldigt lång dag eftersom jag kommer gå upp galet tidigt. Men det som överväger är att det är så fruktansvärt kuul! Ska dessutom vara på ett nytt ställe imorgon där jag aldrig tidigare hållt pass så det ska bli lite spännande!

Men nu: Fortsätta jobba. Snart rast!

Hej så länge!



Kommentarer
Postat av: Vexy

Ja, det är ju precis så du säger. Synd är dock att det är så himla dyrt att träna.
Provade Qi gong förut, det var roligt och tog mycket bättre än vad det ser ut att göra... efteråt kände man sig så himla glad och ..fulländad. dock 500:- för 4 pass. Inget för min ekonomi direkt, tyvärr.

Jadå, har haft en helmysig dag. varit ute och promenerat med en vän och shoppat lite efter det. Själv?

2007-11-19 @ 18:36:23
URL: http://vexy.blogg.se
Postat av: Li

Oj, vad tidigt, men härligt att träna på morgoen :)

2007-11-19 @ 20:28:14
URL: http://candyfloss.webblogg.se

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0