Fredag

Nu är eländet över och det är så nedrans skönt! Nog om det.

Ikväll ska jag på kvartalsutbildning på Body Pump och det ska bli spännande. Detta är min första kvartalsutbildning sedan grundutbildningen så jag är väl lite småpirrig. Men det ska nog bli kul!

För övrigt är det ju "Idol"final ikväll och det får man ju inte missa. Det står mellan Marie och Amanda så vi får hålla tummarna att bästa man...hrm, förlåt, kvinna må vinna! Min utbildning slutar vid kvart i åtta, så då gäller det att lägga på ett kål hemåt!

Hoppas ni får en toppenfredag!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja sånt är hemskt, man förstår hur fort livet skulle kunna ta slut. Hoppas att tentan gick finfint . Vad händer ikväll? kram

2007-12-07 @ 16:52:49
URL: http://dinidol.blogg.se
Postat av: Caroline

Härligt att ha den gjord , hoppas det gick bra : ) idag blir det till att ta hand om mamma , hon har migrän och mår pyton . I morron blir det till att umgås med två tjejkompisar , ska bara kolla på julfilmer och äta julgodis : ) ska du göra i helgen ? kram

2007-12-07 @ 17:14:04
URL: http://caroolineee.blogg.se
Postat av: Vexy

Ja jag är jättenöjd, känns lite ovant fortfarande och så har jag inte riktigt kommit på snitsen för att få det så där snyggt tuperat som jag hade när jag gick från frissan.

Jadu...jag jobbar sådana tråkiga tider så hela dagen går åt skogen känns det som. sova, jobba, äta sova...
Har faktiskt inte alls inplanerat.
Ska hålla tummarna för att mina bilder och klubbor säljer bra på marknaden som mor står på imorgon :D

2007-12-07 @ 23:06:57
URL: http://vexy.blogg.se
Postat av: Madde

haha klart det var skjortan! rosa var helt klart inte hans färg ;) haha!

i helgen blir det väldigt lugnt, har tidiga pass i stallet, rätt segt =) , men ikväll blir det tv-spels kväll! själv då?

ha en kanon helg!!

2007-12-08 @ 11:44:19
URL: http://madnezz.blogg.se

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0