Onsdag

Goddag!

Jag hade lite problem med blogg.se igår. Jag kunde varken uppdatera eller svara på era uppmuntrande kommenatrer. Är det inte alltid lite problem kvällstid?

Hoppas allt är bra med er! Här är det helt ok. Kände mig dock lite halvborta imorse. Lite lock för öronen, lite ont i halsen och lite småvarm. Men nu känns det mycket bättre. Jag har just varit på föreläsning och ska försöka plugga lite. Ikväll blir den gym och spinning som vanligt på onsdagar och imorgon blir jag ett helt år äldre. Det är märkligt att man kan växa ett helt år bara över en natt! Hihi.

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: andrea

okej kul! =) jag åkte till helsingfors ;)

2008-02-20 @ 18:52:44
URL: http://deasthlm.blogg.se

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0