Godmorgon

Nu har jag haft en vecka på landet och det har varit så skönt. Jag skulle gärna stannat en vecka till. Men jag får nöja mig med att jag i alla fall har sommarlov en vecka till! Idag tänkte kan kanske åka ut och kika på någon höstkappa, annars har jag en helt ledig dag, underbart!

Jag måste bara säga att det var så synd att Kallur snubblade över första häcken igår, attans! Tänk vad hon har laddat inför OS med skadeproblem hit och dit. Man blir nästan lite deppig! Idag är det final för Holm i höjdhopp. Nu håller vi alla våra tummar att det ska gå finemang.

Nu ska jag strax kila upp och göra frulle!


Kommentarer
Postat av: ♥Juju♥ PHOTOS-FASHION-ME

Tack! Det hoppas jag med :P

När börjar du skolan?

2008-08-19 @ 13:51:59
URL: http://shesmiles.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0