BSB-bilderna

Nu kan man ladda upp bilder, toppen! Här är några från konserten i måndags:

Alla fyra grabbarna:
image333


Nick goes solo:
image335


image336


Slutet..Snyft!
image334

Och slutligen när lillpojken gick ut bland oss dödliga, precis nedanför oss:
image338

Haha, nog om detta!

Idag har jag varit i skolan, usch! Sedan har jag gymmat rygg, biceps och mage samt kört spinning. Nu sitter jag här nyduschad och fräsch och ska snart sussa. Jag hittade värsta söta klänningen på Gina idag. Det var kärlek vid första ögonkastet och ändå sitter jag här utan någon klänning. Varför? Jo, jag tänkte att jag för en gångs skull skulle vara duktig och bevisa för mig själv att jag faktiskt kan titta och inte röra! Har jag bevisat det om jag går tillbaka och köper den imorgon?

Anyway, nu ska jag borsta gaddarna och sedan gå och ladda inför helgen!

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Emma

Jaaa visst är det! Jag önskar att jag var flickan med guldbyxorna! Så mycket som man vill ha helatiden.. ååh! :)

Haha, BSB konsert! Blev du något nostalgisk? :)
Jag var mer ett spice girls fan när jag var yngre! ;)

2008-04-16 @ 23:09:27
URL: http://e4a.blogg.se

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0