Avklarad utbildning

Nu är denna galet långa, jobbiga helg över. Jag har aldrig klämt in så här mycket träning på en helg. Kommer ha galen träningsvärk imorgon. Men det gillar vi. Då känner man att man gjort något. Nästa nervösa moment blir när jag ska hålla klass med en annan instruktör och sedan när jag ska köra själv. Men först ska jag lära mig det nya programmet, vilket lär ta ett tag. Men då har jag ju något att göra under julen, great!

I kommande vecka ligger ett STORT fokus på plugg, plugg och åter plugg. Jag måste råplugga till min tenta. Usch, inte kul! Men bara jag får klämma in lite träning så ska det nog gå bra!

Nu ska jag duscha, sedan sova. Och jag lovar, jag kommer sova som en stock och inte tänka på hur jag ska röra skivstången i takt med musiken.. 3-2-1-upp..ner på 4...upp på tre, ner på ett.. Ojoj, tror jag blivit skadad! Haha!

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Vexy

Jag undrar dock hur pass bra träning qi gong eller yoga egentligen är. Låt säga att man vill bli av med några extra kilon, någon valk här och där... då kanske inte qi gong är så bra. Kanske bättre att gå en timme om dagen... Svårt det där ju :S

Vad är body pump egentligen?

2007-11-25 @ 22:24:26
URL: http://vexy.blogg.se
Postat av: Universalappeal

Sov gott!

2007-11-25 @ 23:48:16
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0