Önskningar

Nu har jag lunch. Och då passar jag på att drömma om alla saker jag verkligen vill ha! Och det är en del och allt är inte till budgetpriser. Men att drömma är ju gratis!

Jag vill ha en Mulberry Bayswater, gärna i svart eller brunt.

Och så vill jag ha en ny mobil, en Nokia såklart. Har ju varit inne på min 6500 Slide och det står jag fast vid! Fast det finns ju en del nya heta modeller..

Och sedan var det ju smink och allt sånt. Men det har jag tjatat en del om nu. Och kläder, men det vill jag förstås alltid ha mer av. Begäret tar aldrig slut. Men det gör däremot mitt garderobsutrymme! Så med andra ord bör jag önska mig en gardero, modell större.

         med mera!  

(Bilder: thephonehouse.se och eleven.se)

Kram!




Kommentarer
Postat av: Lottisin

berätta gärna vad du tycker om krämen då du får den! :) ha en fin dag du med! :)

2007-12-18 @ 22:50:46
URL: http://lottisin.blogg.se

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0