Första skoldagen på sista året

Då var den avklarad, första skoladagen på mitt (förhoppningsvis) sista år på Universitetet. Men det kändes helt okej. Det är alltid lite kaos i början med böcker, papper och allt det där. Men jag ska försöka komma igång från början. Håll tummarna för att jag klarar det! Igår var jag för övrigt ute på middag med mor och far. En fläskfilé Oscar blev det med potatisgratäng och bea och sedan rullade jag i princip hem. Men mysigt var det!

Nu sitter jag på jobbet och slutar kl. 21. Då ska jag hem och mysa framför Sex and the city. Imorgon är jag ledig och har inget inplanerat förutom mitt spinningpass på kvällen. Kanse blir det lite span efter the höstkappa, kanske inte.. Det återstår att se!

Ha en bra dag allesammans!



Kommentarer
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

Hahhahaa, nej det blir vår hemlighet, haha :P <3

Åh tack dina ord värmer verkligen, även fast du kanske inte tror det. Puss

2008-08-26 @ 19:58:16
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/
Postat av: Jennie & Exxa

Vad går du för utbildning?

2008-08-27 @ 11:00:24
URL: http://exxa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0