Halvsjukling

Neej! Jag har halsont och är förkyld. Jobbigt, jobbigt! Men det är väl förkylningsperiod så det är väl bara att bita ihop. Ikväll är det body pump vilket jag egentligen inte borde köra. Men om jag tar det lugnt kan det nog gå vägen. Jag orkar liksom inte fixa med vikarie och så. Annars sitter jag och pluggar. Det är dax att komma igång nu och få klart för sig vad kursen handlar om. Idag är jag ledig vilket är underbart, man kan gå i mjukisar och disponera tiden som man vill.

Jag hoppas ni har det bra!

Kommentarer
Postat av: vexy

Det har varit riktigt skönt med lite långledighet.

Men jag förstår fortfarande inte var tiden tar vägen - känns inte som om jag redan varit ledig från jobbet 5dagar.



Jobbigt med förkylning, min har fortfarande inte släppt ordentligt och jag sjukna in för 4 veckor sedan. Hoppas du klarar dig bättre.

2008-09-03 @ 14:52:09
URL: http://vexy.blogg.se/
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

Men gud va du är duktig! Åh tack ja det gick väl sådär , har läst för långt i boken så jag kom inte ihåg va som hade hänt i de kapitlerna vi hade läxförhör på, hm.. Puss på dig! :P

2008-09-03 @ 15:40:07
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0