Onsdag

Hej och godmorgon!

Hoppas alla sussat gott. Jag har drömt en del konstigheter, men bortsett från det har jag sovit ok! Nu ska jag dra iväg till skolan. Sedan blir det ledighet i några dagar. På fredag är det kvartalsutbildning i bodypump som gäller och till helgen far jag till landet. Det ska bli toppenskönt! Och så är det ju Eurovision på lördag, får inte missas!

Yes, nu ska jag strax dra iväg! Men ha en fin dag!


Klänning, Filippa K
Leggings och tygskor, H&M
Skärp, från Rhodos förra sommaren
Till detta kör vi röd väska och jeansjacka!

Kommentarer
Postat av: sofia

vilken snygg klänning! :)

Jodå, lite skillnad märker jag, har ätit dem totalt ett år nu..fast det är ju mest på utväxten som det är skillnad :)

2008-05-21 @ 15:42:41
URL: http://dagensmat.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0