Ny vecka

Godmorgon!

Väldigt dålig uppdatering på sistone, Men det har varit så nedrans mycket. Dessutom börjar tentastressen smyga sig på. Om två veckor är det sommarlov! Men innan dess är det mycket som ska pluggas. Det är så svårt! Men det är bara att bita ihop och kämpa på. Jag hade tänkt springa en tur idag, men ärligt talar pallar jag inte det. Dessutom har jag fortfarande lite småont i halsen. Plus att jag har världens träningsvärk från bodypumpen igår! det får bli en promenad senare istället. Jag ska hämta ett paket och inhandla lite ansiktsprodukter på Apoteket tror jag.

Så ligger det till. Hoppas allt är finemang med er!

Kommentarer
Postat av: Linda

S: Nja. Jag ogillar den för jag tycker den är ful. Blommorna går till överdrift nu :(

2008-05-19 @ 10:19:12
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0