Trött

Nu är jag hemkommen från mitt första Activiospinningpass. Jag tror jag fick med deltagarna, men det krävs lite övning med pulsen så det ska det bli. Någongång. Det kändes i alla fall helt okej. Nu är det dax för duschen och sedan ska jag sova. Imorgon bär det iväg till skolan. Jag vet inte när jag var där senast så det bli till att klä på sig lite mer fancy kläder än vad jag haft de senaste dagarna. Något annat än mjukisdressar vill säga. Jobbigt, jag måste sticka näsan utanför dörren. Haha!

Nej ni. Nu ska jag duscha!

 Imorgon är det fredag!


På återseende!



Kommentarer
Postat av: vexy

undra varför man alltid vill klä sig lite mer fancy när man tex ska till skolan och inte varit där på ett tag. :D

2008-03-28 @ 10:37:00
URL: http://vexy.blogg.se

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0