Måndag

Hej och goddag alla sötnosar! Det är måndag och nu är det dax att ta tag i allting. Då menar jag allting! Och det är en del. Plugg, plugg, välmående, sömn, plugg, jobb, träning och en massa annat. Sömnen vet jag redan nu kommer gå åt skogen denna vecka. Ska upp sjukt tidigt typ alla dagar. Men i alla fall..

Nu sitter jag på jobbet och fryser som bara den. Det är sjukt kallt här. Fingrarna bli lite sega när man sitter och knapprar på datorn. Dessutom är jag hungrig. Nu ska jag ta en kopp te! Kors i taket. Jag gillar inte te, men jag ska lära mig!

För övrigt är jag sjukt shoppingsugen. Men jag har ett paket som ligger och väntar på mig på posten. Nyfiken i en strut är jag. Men jag tror inte jag hinner hämta det idag. Men den som väntar på något gott..

Ha en toppenbra måndag!



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0