Torsdag

Godmorgon!

Neeej
för förlusten mot Ryssland igår. Vi spelade verkligen inte bra. Man blir ju lite smådeppig eftersom man gärna sett Sverige i kvartsfinal (i final med för den delen). Och jaaa för att jag klarade terminens sista (supersvåra) tenta! Nu har jag mina tre ekonomiår i bagaget. Bara ett kvar.

Sista arbetsdagen för veckan. Det ska bli superskönt att äntligen få sova ut. Idag var det segt att gå upp, men vetskapen om att det är midsommar imorgon gör allt lite lättare. Har ni några planer för midsommar?

Jag glömde kamerakabeln hemma så en dagens får ni när jag kommer hem. Då ska jag även in och hämta ett paket. Jag hoppas det är mina skinnsandaler från LaRedoute. Men jag har en del att vänta så vi får se. Dessutom måste jag bestämma mig flr hur jag gör med klänningen från Hope. Hmm, om jag ska vara ärlig kommer den nog inte användas särskilt mycket.

I alla fall. Ha en trevlig torsdag allesammans!

Kommentarer
Postat av: bella

Ja jag önskar bara att det kunde bli lite varmt så man kunde få lite snygga bruna ben :)

2008-06-19 @ 09:27:33
URL: http://blingis.blogg.se/
Postat av: Gabriella

god morgon!

tack vad snäll du är=)

ja du med ska du göra nåt kul idag?

2008-06-19 @ 09:35:57
URL: http://dancinginstars.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0