Söndag

Hej allihopa!

Hoppas ni haft en bra och skön toppenhelg! Min har varit skön om inte annat. Jag har inte gjort särskilt mycket, mest fixat med lite småsaker. Nu har jag just ätit middag, typ! Jag har kört mitt Body Pump-pass för andra gången idag och det känns redan bättre och mer bekvämt att stå där framme. Men det lär ju ta ett tag innan jag känner som för spinningen, det vill säga kärlek! Hihi! Men det kommer.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan krypa ner och kika på film eller så. Imorgon blir det upp tidigt till jobbet och på onsdag sätter skolan igång igen. Så det gäller att passa på att njuta av ledigheten i två dagar till (får njuta även på jobbet). Och det ska jag!

Ha en fortsatt trevlig söndag och sov gott!



Kommentarer
Postat av: Linda

S: Sjääälvklart. Vara ful är jag bra på minsann! ;) HAHA!

2008-01-21 @ 10:02:38
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0