Söndag

Godmorgon!

Så var det söndag igen. Nu har jag precis käkat frulle och ska väl försöka plugga lite. Igår var det mycket trevligt och jag tror aldrig jag har ätit så mycket i hela mitt liv. Nästan. Jag måste nog ta och ta en promenad sedan i det fina vädret. Helt plötsligt blev den liksom snö.

Ikväll ska jag iväg på en liten grej. Får se om det blir kul. Det har med träning att göra så då kan det knappt bli annat än kul. Det är så att det ska öppnas ett nytt gym och de behöver instruktörer så jag ska dit och kika lite. Gymmet öppnar nästa lördag, så det ska bli superkul! Vi får se vart det leder. I dagsläget kör jag så många pass att jag inte kommer kunna ta fler fasta pass, men vikariera kan man ju alltid göra. Jag älskar träning! Sedan är det  Body Pump för hela slanten och sedan var det kväll och dags att sova. Men än är det morgon (förmiddag) och går att göra något meningsfullt med dagen. Vi får se om jag lyckas!

Förresten, måste bara säga att jag hade värsta läskiga drömmen i natt. Jag drömde att jag hade fel skiva till Body Pumpen och sedan skulle jag hämta min och då var den borta! Och sedan skulle jag hämta en ny i gymet och då var den också borta! När jag kom tillbaka var alla på mitt pass påväg att gå! (Snyft) Och sedan vad jag i skogen och såg pendeltåg och hoppade mellan träd och upplevde annat allmänt konstiga ting! Hoppas passet går bättre än så ikväll. I alla fall.

Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: eemilie

hoppas du får en mysig dag, va kostade jackan? kraam

2008-02-03 @ 13:13:20
URL: http://eemilies.blogg.se
Postat av: My

hehe ja de var väl skönt att slippa det.
Jadå, hoppas du oxå hade det :)

2008-02-03 @ 15:10:29
URL: http://addimy.blogg.se

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0