Onsdag

Hej på er!

Nu är jag hemkommer från ännu ett spinningpass. Ingen vila, ingen ro! Men idag var det riktigt kul. Som alltid i och för sig, men extra idag! Jag har just käkat middag såhär på kvällskvisten och ska strax hoppa in i duschen.


Jaha, har ni haft en bra dag? Jag har mest varit i skolan. Och tränat förstås. Jag tog mig en runda på gymet innan passet. Det blev lite rygg och biceps. Superskönt att vara tillbaka i gymvärlden!

Jag gjorde ett test alldeles nyss som talade om för mig att det jag satsar mest på i livet är karriär, sedan stolthet och pengar. Efter det kommer famil och kärlek. Hm, nu känner jag mig som en dålig människa. Dessutom var det något jidder om Dalai Lama också. Och att man måste vidarebefordra det till massa människor.. Suck, jag är så vidskeplig. Men! Jag skickade det faktiskt inte vidare, det kommer ändå inte hända något på fredag klockan 12. (Det vet jag av erfarenhet!)

YES, snart är det helg! Underbart! Jag var förresten och hämtade ut ett litet H&M-paket idag. Vad kan det vara i? Spännande!

Nej, nu kallar duschen! Ciao!


Kommentarer
Postat av: Nina

Nä precis... det kan ju trots allt inte vara dåligt väder hela tiden, någon gång måste det släppa tycker man.. fanns det nåt kul i ditt H&M-paket då? =) ha en kanonbra kväll eller natt kanske man borde säga!

2008-02-06 @ 23:23:30
URL: http://nininni.blogg.se
Postat av: malin

det testet har ja också gjort och jag fick ungefär detsamma! :)

2008-02-07 @ 09:52:39
URL: http://xxmalin.blogg.se
Postat av: Jenny

Skönt med träning! Jag vill också, men måste tvinga mig själv att ta det lite lugn några dagar verkar det som =(
Samtalet är avklarat. Ordnat sig vet jag inte om man kan säga, men dags att gå vidare.
Vad var det i paketet då?

2008-02-07 @ 13:24:02
URL: http://jenkajenka.blogg.se

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0