Söndag

Alltså, jag kom inte in i bloggen igår morse. Och sedan var jag borta hela dagen. Och igår kväll såg jag "A beautiful mind". Den var fruktansvärt bra och gripande. Jag måste erkänna att jag och mamma satt och fällde en och annan tår. Så mer än film blev det inte igår, även om det blev sjukt sent ändå. Men jag vaknar i alla fall inte upp bakis. Dock med lite svullna ögon. Haha.

Nu är det söndag och jag sitter på jobbet. Ikväll blir det Body pump och nu känner jag mig säker på koreografin, det känns bra!

Imorgon har jag planer på att ta årets första joggingrunda och ikväll har jag planer på att köpa lösgodis och mysa framför en film. Jag har inte ätit godis på 14 dagar, så jag är ju lite osäker. Så vi får se. Men gott vore det och jag tycker att livet är lite halvt utan mitt söndagsgodis.

För övrigt drömmer jag om nya solbrillor, vet dock inte vilka. Och om jag känner mig själv kommer det inte bli några denna vår på grund av tidsbrist och så.

Ååh, jag vill till New York och shoppa! Det enda som hindrar mig är tid. Och att jag behöver shoppingstöd.

Hoppas ni får en bra söndag!



Kommentarer
Postat av: EgoElin

Haha skitroligt ju =)
Oj..två veckor :O ta lite godis idag mä dej. Söndag du vet :D jag äter ostbågar för tillfället..oops!

2008-04-20 @ 10:59:56
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Egoistens vapenbroder!

Ta med dig Elin på dina fysiska aktiviteter. Jag tror hon behöver en spark i arslet så det händer något på den fronten. Hon är alldeles för lat och för kär i sig själv. :)

2008-04-20 @ 11:39:28

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0