Shoppingtripp

Goddag på er!

Idag har jag varit i skolan samt tagit en tripp på stan för en liten shoppingrunda. Nu känns det verkligen som vår i luften, underbart! Hoppas det håller i sig nu och att grus och damm försvinner från vägarna illa kvickt. Såhär på våren blir det massa luftvirvlar med grusmoln som flyger omkring och förorenar mina ögonkanaler. Håller ni inte med?

I alla fall. Häromdagen köpte jag en blommig kjol från Gina. Och guess what? Jag fick med mig fel storlek. Men idag bytte jag och är mucho nöjd:

image320

När jag var där hittade jag också ett skärp, blommigt såklart:

  

Förresten, tjejkvällen igår gick bra och var superlyckad. Jag kom ihåg pumpkoreografin och spinningen var superkul. Sedan tor mor och jag en tur i simbassängen och simmade 1000 meter. Det var ett skönt avslut på kvällen.

Idag blir det ingen spinning för min del. I förrgår låg jag hemma med migrän, igår hade jag lite huvudvärk hela dagen och samma är det idag.

Hur mår ni då?

Kommentarer
Postat av: Anjélica

Jo, duktiog är hon. Nah här har det varit lite sådär, fortf. sjuk. Hur e de själv?=)

Gu va fina saker! Båda 2!

2008-04-03 @ 18:15:53
URL: http://anjelicab.blogg.se

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0