Slut på helgen

Nu har ännu en helg försvunnit. Det går ju sjukt fort! Men det har varit en händelserik helg. Har hunnit med träning, stanrunda + shopping med vänner, utgång (som för övrigt inte blev jättelyckad), jobb och mer därtill! Nu får man börja ladda för en ny vecka. De närmsta veckorna kommer jag ha fullt upp med mitt uppsatsskrivande vilket inte känns toppenkul i detta nu. Jag hoppas att man kan göra det till något kul och få njuta lite samtidigt. Men vi får se. Kan ju alltid mixa med träning och besök i diverse affärer. Detta kan ju alltid få mig på humör!

Hoppas DU får en riktigt härlig söndagskväll!

Kommentarer
Postat av: anna

del kan du köpa den lite varstans i sthlm, denna är köpt på punktshop. Me jag tror den finns på Ginza att beställa också.
kram!

2007-09-30 @ 19:52:29
URL: http://pyttis.blogg.se

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0