Godnatt

Godnatt. Nu ska jag gå och lägga mig för att få den sömn jag behöver. Imorgon är det hårdkör som alltid på måndagar (ok, inte mer hårdkör än andra dagar, men jag gillar bara inte måndagar. Det känns som att denna dag är jobbigare och mer plågsam än andra dagar). I veckan ska jag hinna med gym tre gånger (hela kroppen), två spinninpass, ett eller två Body Pump-pass och ett step-pass. Detta ska varvas med promenader och bra kost. Tänkte att om jag bara sköter träning och kost kanske jag slutar tjata om hur trött jag är hela tiden. Detta förutsätter dock att jag sover det jag ska, vilket jag inte alltid lyckas med. Jaja, nog om detta, dax att borsta tänderna!

Tjao!



Kommentarer
Postat av: Lina

Jäklar vad du tränar människa :) Det där med sömn kan vara knepigt..JAg är verkligen en nattuggla. Svårt att komma i säng när man ska! Ha de super!

2007-10-22 @ 00:51:30
URL: http://getabocken.blogg.se
Postat av: Kristina

Mycket träning där du:) Ha en bra dag!

2007-10-22 @ 10:29:54
URL: http://thisis.blogg.se

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0