Garderobsrensning

Då var veckan snart slut igen då. Idag har jag gymmat bröst och triceps. Dessutom har vi haft en REJÄL garderobsrensning här hemma. Två stora sopsäckar med kläder och skor till klädinsamlingen har jag lyckats få ihop. Och mer skulle jag nog kunna klämma ut. Men man tänker ju alltid "Det kanske kommer användas någon gång, när det är maskerad om inte annat.." Nää, Emma! Bara att inse att du inte varit på maskerad sedan barnsben och troligtvis inte kommer gå på det inom den närmsta framtiden. Ok, halloween kanske, men sådana kläder var det i alla fall inte tal om. Nu är jag både nöjd med mer plats i garderoben och för att jag (förhoppningsvis) gjort en god gärning för mer behövande.

Nu sitter jag och försöker ta mig igenom en artikel till uppsatsen. Det går väl inge vidare. Men snart är det ju "Ensam mamma söker", ej att förglömma!

Ta hand om er!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack så mycket för kommentaren i min blogg =) Ska kika in din med =) Ska oxå se Ensam mamma söker nu!

2007-10-21 @ 20:00:33
URL: http://salud.blogg.se
Postat av: ida

ja precis, dom har sin stil och kör på den fullt ut!

2007-10-21 @ 20:26:54
URL: http://pidaa.blogg.se

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0