Drömdag

I natt kunde jag inte somna alls! Jag låg vaken i timtal och bara vred och vände på mig. Är inte detta väldigt jobbigt, man vet att man verkligen behöver sova men ändå så går det inte? Nu sitter jag i biblioteket igen och är så trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen! Jag skulle hellre tagit en lååång sovmorgon, ätit en bra frukost, tränat lite och avslutat dagen med en fika- och shoppingstund! Men denna drömdag får vänta ett tag. Åh, jag måste ju börja tänka på julklappar snart också. Och fördelsedagspresent till mamma. Och farsdagspresent till pappa. Mycket att tänka på.. Idag blir det uppsatsskrivande i biblioteket och ikväll ska jag jobba. Lång dag med andra ord!

Ha det braa!






Kommentarer
Postat av: Vexy

Åh, jag hade också en sån där sömnlös natt, sjukt jobbigt. dock är ju jag ledig hela dagen så det gör inget att jag är trött.
Har du planerat ut några bra julklappar att införhandla? tycker det är så svårt. känns som folk redan har allt.

2007-10-29 @ 09:15:44
URL: http://vexy.blogg.se

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0