Uppe med tuppen

Godmorgon!

Imorse höll jag ett spinningpass kl 07.00. Så nu sitter jag här, färdigduschad och har hunnit äta frukost i två omgångar. Snacka om att dagen blir lång och fylld med mer energi. Och det behövs ju. Måste råplugga nu inför tentan nästa vecka. Usch är nedrans stressad! Men igår hann jag i alla fall med lite shopping, kan visa senare under dagen!

Hämtade förresten ut Saw-filmerna igår. Snabb leverans. Beställde i förrgår och fick paketet igår. Det kallar jag turbo!

Ha en fin dag så länge!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Svar: Ja, lite roligt var det allt att fixa med bilderna. tack, koftan är verkligen härlig. Hoppas du får en underbar fredag!

2007-11-30 @ 12:02:38
URL: http://emmlans.blogg.se
Postat av: Vexy

ja,..tror dock många missat att det är ett riktigt sminkbord. ganska stort bord, långt som ett matbord, fast smalt som ett datorbord. och så en stor utdragbar låda där facken är sminkanpassade. loooove it. funnits där i evigheter men jag har inte upptäck det förräns nyligen.

Åh, plugga är verkligen ingen höjdare.
Men jag tror du kommer klara tentan galant.
Vad pluggar du btw?

ha en bra dag.

2007-11-30 @ 13:46:19
URL: http://vexy.blogg.se

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0