Kista galleria

Nu har jag varit i Kista galleria med en vän och shoppat lite. Har bland annat hittat ett par supermysiga och väldigt håriga vantar. De ser ut som två marsvin ungefär! Kan visa mina fynd imorgon. För övrigt måste jag bara berätta att det var väldigt duktigt av mig och min vän att hitta ända till Kista galleria, det är ju faktiskt genom hela staden!

Nej, nu kikar jag "Fredag hela veckan". Är det någon som inte gillar detta underbara humorprogram? Imorgon blir det ett tidigt Body Pump-pass och på kvällen är det dax för helgens utågång, däremellan ska jag försöka klämma in lite plugg.

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Vexy

Tror mycket handlar om att jag inte hittat någon träningsform som passar mig ännu... och att jag känner mig så uttittad och dum ut när jag tränar.

2007-11-17 @ 08:26:00
URL: http://vexy.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja, vi får väl göra det :) Ha en bra dag

2007-11-17 @ 14:06:00

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0