Body Pump

YES! I helgen ska jag utbilda mig till Body Pump-instruktör. Blev helt paff när jag fick frågan. A dream come true liksom! Fast med allt positivt kommer såklart en massa negativt. För det första har jag verkligen inte någon som helst tid för detta, borde egentligen råplugga varje sekund av mitt liv just nu. För det andra kommer massa nervöstankar. Tänk om jag inte klarar av detta. Tänk om jag inte kommer lära mig koreografin. Usch, jag är lite nervös. Och stressad. Aja, jag är mest glad i alla fall. Bäst att fokusera på det positiva!

Tjoa!

Kommentarer
Postat av: Vexy

va roligt. säker på att du kommer klara det galant

2007-11-20 @ 17:46:42
URL: http://vexy.blogg.se

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0